Saturday 25 August 2012

salam aidlifitri :)

SELAMAT HARI RAYA ADILFITRI
MAAF ZAHIR & BATIN :)

lamanya tak post blog,
mesti nak tahu kan apa cerita saya semasa menyambut hari raya,
sebelum to, saya ingin memohon maaf kepada semua yang mengenali saya,
sorry kerna terlambat .
ala, raya sebulan kan, 
watlet watpeace aa :p


* RAYA PERTAMA 
raya pertama tahun nea tema warna " BIRU " , 
ehem ehem, warna kegemaran gua. gua yang pilih tema nea .
pagipagi dapat mesej dari gemok.
hooraai,

 family saya 

 orreeenn ..

 3 teruna, 
hensem kan ??

 anak dara ..
calon-calon isteri

 keluarga haikal

 bodyguard gua, 
lu ada !!


 cucu-cucu nenek.

pasangan bahagia, 
my mom and dad .

* RAYA KEDUA

raya kedua, tema kami warna MERAH, 
warna kegemaran gemok :)
pakai baju merah, rindu kat dia.

 untuk gemok <3

bersama si comel

 gelojohnya dorang makan,
adik dan abah, 
dorang kalau bersama, memang akan gila.

* RAYA KETIGA 

hari nea saya beraya rumah waris abah, 
penat tapi memuaskan ..

 sorry, tak rotate.
lawa kan muka gua ..

 dengan umie

 saya, ayah saudara dan sepupu.
pembantu saya, heheh :)

 hedayu :)

sepupu :)

to sajelah kisah raya gua.
nanti ada masa gua cerita lagi. 
salam aidilfitri 
bai :)

No comments:

Post a Comment