Saturday 1 September 2012

beraya 1 SEPTEMBER 2012 ,

fisrt raya rumah saya, heheh:D
pakai baju sama warna lagi dengan dia,
perbualan antara saya dan umie..

umie : mana kakak punya ?
aku : ada, yang pakai baju sama dengan warna akak.
umie : ohh :o , warna merah .
  abah, akak punya warna merah to, tengok la.
( sambil mencari orangnya )
abah dan umie hanya ketawa dan senyum sahaja.

seterunya, raya rumah miera , then rumah dia.
masuk rumah dea, nervous gila then nak angkat cawan pun menggigil..
dorang semua dah gerak tapi aku terpaksa tunggu cos teman kawan.
perbualan antara aku dengan mama dia..

mama : harinea aisyah masak apa ?
aku : masak nasi lemak rendang ayam, roti jala.
salman : keropok lekor ..
aku : har, keropok lekor. ingat plak.
mama : masak sendiri ke ?
aku : a'ah, semua sendiri.

 makcik salman datang...
mama : kenalkan aisyah nea, salman punya.
bakal menantu.
kakak salman : nea la aisyah makcik yang selalu kytg cerita..
timenea muka aku dah merah dan malu. semua saudara dea kenal aku tapi takdapat jumpa ayah dea cos ayah dea bekerja.
terimakasihbie <3

 bie <3

 F.O.U.R.L.O.V.E  <3

 sayang mereka .

 aizad & yaa

posingg ..

sahabat selamanya ...

No comments:

Post a Comment